Finalizarea unei comenzi este urmata de o confirmare pe adresa de e-mail introdusa de dvs.
2. Ce inseamna statusurile comenzilor din contul meu?
„În procesare” – am primit comanda dvs și urmează sa fie ridicata de un agent de curierat „Finalizată” – produsele au fost livrate la adresa dvs; „Anulată” – comanda a fost anulata; daca ati achitat in avans, suma va fi rambursata in termen de 3 zile lucratoare; „Stornata” – unul sau mai multe produse au fost returnate; contravaloarea va fi rambursata in termen de 3 zile lucratoare, de la receptionarea si verificarea acestora;
3. Cum plasez o comanda?
Selectati produsele dorite si alegeti marimea/culoarea potrivite, apoi apasati butonul “Adauga in cos”.
Accesati cosul de cumparaturi si apasati butonul “Finalizare comanda”. Produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in partea de sus a paginii.
Dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru „Termeni si conditii”, comanda este trimisa prin apasarea butonului ”Plaseaza comanda”.
Daca ati ales sa achitati cu cardul, este necesar sa furnizati datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar.
4. Plata comenzii si taxa de transport
Taxele de transport sunt adaugate automat la suma totala din cosul de cumparaturi. Suma variaza in functie de modalitatea de plata aleasa, astfel, pentru costuri reduse, va recomandam sa optati pentru plata cu cardul.
Modalitati de plata si taxe aferente:
– 18 lei-plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre agentul de curierat;
– 15 lei-orice comanda achitata cu cardul. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro);
5. Cum modific o comanda?
Pentru orice modificare asupra unei comenzi sau a datelor de livrare, va rugam să ne contactați fie pe facebook, fie prin intermediul formularului de contact.
6. Cum anulez o comanda?
Pentru anularea unei comenzi, va rugam accesati “Contul meu-Comenzi“. Selectati comanda pe care doriti sa o anulati si apasati “Cancel”.
7. In cat timp ajunge comanda ?
Livrarea produselor se face in termen de 1 – 2 zile lucratoare de la data procesarii comenzii. In ziua livrarii, agentul de curierat trimite notificare prin SMS.
Va rugam sa aveti in vedere perioadele de sarbatori sau de reduceri, cand volumul de expeditii este mai mare si pot interveni intarziere de cateva zile. Pentru livrare urgenta, va rugam sa mentionati in campul “Note comanda”, la finalizarea acesteia.
Livrarea comenzii se face la adresa selectata de dvs, va rugam sa verificati informatiile introduce.
Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.
8. Cum returnez?
Poti returna sau inlocui produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice, calculate de la primirea coletului.
Va rugam sa ne informati prin intermediul formularului de contact pus la dispozitie in sectiunea CONTACT, apoi impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului. Veti fi contactat de firma de curierat dupa procesarea cererii, in termen de 2-3 zile lucratoare, pentru predarea coletului.
Contravaloarea produselor returnate se va transfera in contul IBAN pe care l-ati completat in cererea de retur, in termen de 10 zile lucratoare de la receptionarea si verificarea returului.
Taxe de retur: -0 lei – daca ati primit un produs gresit/deteriorat; -10 lei – daca returul se solicita din alte motive; -15 lei – daca doriti schimb cu alt produs/marime/culoare;
Conditii de retur: Asigura-te ca produsele se afla in aceeasi stare in care au fost primite; acestea nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
9. Am alte intrebari. Cui ma adresez?
Va rugam sa completati formularul pus la dispozitie in sectiunea “Contact“ sau sa ne scrieti pe pagina de facebook. Va stam la dispozitie pentru orice nelamurire